Νέα Δράση του ΣΑΓΠΑ!!

Με μεγάλη συμμετοχή και έντονη συγκίνηση πραγματοποιήθηκε το reunion των αποφοίτων με έτος εισαγωγής το 1969 στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Το ΔΣ σε συνεργασία με την Πρυτανεία, τον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων και το Νομικό Τμήμα, το Τμήμα Δικτύων Διαδικτύου και τη Διεύθυνση Σπουδών του ΓΠΑ ανέλαβε την πρωτοβουλία και απέστειλε επιστολή πρόσκλησης ενδιαφέροντος στους αποφοίτους του ΓΠΑ για να λαμβάνουν, χωρίς κόστος, ενημερώσεις από τον Σύλλογο. Διαβάστε την επιστολή εδώ και ανταποκριθείτε στο κάλεσμα του Συλλόγου Αποφοίτων του Πανεπιστημίου μας.

Με μεγάλη επιτυχία συμμετείχε ο Σύλλογος Αποφοίτων του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών στην 31η Διεθνή Έκθεση Γεωργικών Μηχανημάτων, Εξοπλισμού και Εφοδίων – AGROTICA 2026 η οποία πραγματοποιήθηκε από την Πέμπτη 12 Μαρτίου έως και την Κυριακή 15 Μαρτίου στο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Ο Σ.Α.Γ.Π.Α. συμμετείχε στο περίπτερο του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Την Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2026 πραγματοποιήθηκε σε αίθουσα του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών η κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Πίτας του Συλλόγου Αποφοίτων του ΓΠΑ. Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου μας Σπυρίδων Κίντζιος. Σε σύντομο χαιρετισμό του ο Προέδρος του ΔΣ του Συλλόγου περιέγραψε τις ενέργειες του νέου ΔΣ και τις επόμενες δράσεις του ενώ ο κ. Πρύτανης τόνισε τη σημασία της ενεργοποίησης και συμμετοχής των αποφοίτων στην εκπαίδευση και στην επαγγελματική αποκατάσταση και σταδιοδρομία των αποφοίτων. Όλοι οι συμμετέχοντες συμφώνησαν ότι ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία για ενημέρωση και γνωριμία με τον Σύλλογο και αντάλλαξαν θερμές ευχές για Καλή Χρονιά και κάθε επιτυχία στο έργο του ΔΣ και στις δραστηριότητες του Συλλόγου.

2ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΠΕΕΓΕΠ: ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΣΤΟ
ΑΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, 13 & 14 Νοεμβρίου 2026, Αθήνα

6ο Συνέδριο Γεωγραφικών Πληροφοριακών Συστημάτων και
Χωρικής Ανάλυσης στη Γεωργία και το Περιβάλλον, Γ.Π.Α., 19 - 21 Μαΐου,
2026.https://giscongress.aua.gr/el/

9η Πανελλήνια Συνάντηση Φυτοπροστασίας «Φυτοπροστασία και Κλιματική Κρίση», Λάρισα, 10 – 12 Μαρτίου 2026.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Αποφοίτων του Γ.Π.Α. εκφράζει τη βαθιά του θλίψη για την απώλεια του εκλεκτού και πολύ αγαπητού συναδέλφου, Κωνσταντίνου Μπλουκίδη, που υπήρξε μέλος του Συλλόγου και μέλος του Δ.Σ. του. Το Δ.Σ. εκ μέρους όλων των μελών του ΣΑΓΠΑ εκφράζει ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους οικείους του.

Πρόσκληση για την κοπή της πίτας του Συλλόγου (17/2/2026)

Ο Σύλλογος Αποφοίτων Γ.Π.Α. σας εύχεται χρόνια πολλά και καλή χρονιά!

Σελίδα 1 από 17

Online

JSN Epic template designed by JoomlaShine.com