Το ΔΣ σε συνεργασία με την Πρυτανεία, τον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων και το Νομικό Τμήμα, το Τμήμα Δικτύων Διαδικτύου και τη Διεύθυνση Σπουδών του ΓΠΑ ανέλαβε την πρωτοβουλία και απέστειλε επιστολή πρόσκλησης ενδιαφέροντος στους αποφοίτους του ΓΠΑ για να λαμβάνουν, χωρίς κόστος, ενημερώσεις από τον Σύλλογο. Διαβάστε την επιστολή εδώ και ανταποκριθείτε στο κάλεσμα του Συλλόγου Αποφοίτων του Πανεπιστημίου μας.
